The most stressful days of my life.. - Reisverslag uit Tooting, Verenigd Koninkrijk van Bobette Rijswijk - WaarBenJij.nu The most stressful days of my life.. - Reisverslag uit Tooting, Verenigd Koninkrijk van Bobette Rijswijk - WaarBenJij.nu

The most stressful days of my life..

Blijf op de hoogte en volg Bobette

23 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Tooting

Zo! Daar ben ik dan eindelijk! Sorry voor het lange wachten allemaal. Dit is het eerste momentje dat ik lekker op me gemak een verslagje kan typen!

Man man, wat waren dat een paar stressvolle dagen zeg. Woensdag ochtend reden papa en ik om 10:00 weg, met een heel uitzwaai comité, wat was dat leuk zeg! Bedankt iedereen die woensdagochtend nog is gekomen!
Ons ritje in het vliegtuig was, hoe zullen we het zeggen, erg wild.. he pap? Het was maar een heel klein vliegtuig met dus hier en daar wel wat turbulentie. Alsof we in een achtbaan zaten,haha!
Eenmaal aangekomen in London city airport ging het allemaal heel vlot, voor we het wisten stonden we al bij ons hostel. Eindelijk al die spullen kunnen dumpen en op naar onze eerste afpraak voor een kamer. Toen begon het avontuur hoor..

We hadden geen 5 minuten later aan moeten komen want dan had ik hier nu niet gelegen. Wat wilde iedereen toch graag een kamer hebben, het leek wel een gevecht over wie de kamers zouden krijgen. Het was zelfs zo dat er al jongens en meiden een voorschot betaald hadden en vervolgens liet die vrouw andere meiden meer betalen en zouden hun de kamer krijgen. Grote chaos dus. Papa en ik zijn daar gebleven totdat iedereen weg was, en gelukkig hadden wij ook een kamer! Helaas zouden de rest van mijn huisgenoten wel pas 1 a weken later komen dan ik.
Toen zijn we daarna nog naar een flatmeeting geweest, maar dat was allemaal maar raar en iedereen die daar rondliep had een iets te hoog budget. We hadden zoiets van we nemen die kamer gewoon!

Toen we eenmaal terug waren in ons hostel waren papa en ik allebei echt bekaf en zijn we maar gewoon lekker gaan slapen. Papa moest er ook weer om 05:30 uit, want hij ging weer naar huis..
vanaf donderdagochtend mocht ik het zelf gaan regelen, eerst betalen en dan kreeg ik de sleutel. Mijn koffers mocht ik gelukkig nog even laten staan zodat ik er niet heel de dag mee hoefde te sjouwen. Nou zoals de meeste wel weten, Bobette en financiën dat gaat niet samen. Heb ik ook zeker gemerkt, ik denk dat ik wel van 10 tot half 5 bezig ben geweest met het regelen van betalingen. Niks wilde lukken! Honderduizend telefoontjes gepleegd op een neer gelopen, naar tig verschillende banken geweest en elke keer terug naar m'n hostel, want daar hadden ze wifi haha. Uiteindelijk ik met al mijn spullen, wat er vast hilarisch uit heeft gezien.. naar de underground waar ik moest zijn. Kreeg ik de sleutel in me hand geduwd en betalen kwam vrijdag wel, ze was te druk. Prima! Ik had in iedergeval onderdak.

Nou zat ik dan, helemaal alleen en alles maar half werkend. Zonder tv zonder internet. Die overigens pas 4 september komt, het internet. Ik ben gisterenavond lekker brutaal naar een buurvrouw gestapt en nu mag ik tot die tijd op haar wifi, super lief! Erg lieve en zorgzame vrouw ook, ik mocht altijd aankloppen als er wat was. En als ik midden in de nacht gek gegil zou horen, dan waren het haar vossen?!!

Donderdagavond ben ik gezellig met Anne ( iemand van mijn opleiding) en haar moeder wat gaan drinken, super gezellig! En erg blij om even bekende gezichten te zien. Sowieso fijn dat ik in deze enorme stad altijd iemand heb om naar toe te gaan! Vanavond gaan we ook gezellig samen eten en logeren, haha!

Gisteren is dan eindelijk alles afgerond qua betalingen, wat een opluchting! Toen ben ik de boel eens gaan verkennen, en gelijk geshopt natuurlijk voor in m'n kamer. Hier in Tooting, het plaatsje waar ik woon hebben ze een primark!! ideaal dus. Is maar goed dat papa me met de auto op komt halen als ik weer terug naar Nederland moet. Heb gelijk wat boodschappen gehaald dat ik hier een beetje vooruit kan.

Zometeen ga ik mijn reis naar Fulham afleggen, dat is waar mijn stageadres zit! Verder is er dit weekend een of ander carnaval parade dus daar gaan Anne en ik ook maar eens een kijkje nemen!

Dinsdag begint mijn eerste stagedag, erg spannend!! Het is wel een erg lang verhaal geworden dus ik ga het maar weer eens afronden. Jullie horen wel weer van mij, maar voor nu is het voorlopig genoeg. Ik zal er nog wat foto's bij plaatsen! :)

Dikke kus

  • 23 Augustus 2014 - 13:30

    Henny:

    hey bobette wat een leuk verhaal en gelukkig alles goed gekomenen nu maar genieten meid en succes dinsdag he dikke knuffel xxxxxx gr van theo en mijn

  • 23 Augustus 2014 - 13:53

    Astrid:

    Inderdaad een heel avontuur. Ik heb er alle vertrouwen in dat je het daar wel voor elkaar krijgt. Veel succes dinsdag en veel plezier met stappen met je vriendin. x

  • 23 Augustus 2014 - 14:11

    Ingrid De Beer:

    Wat een mooi verhaal :) echt een belevennis !! Alles is dan toch goed gekomen en wij wensen jou dan ook een hele mooie tijd in Londen !!! Geniet ervan en dinsdag succes xxx
    Groetjes de beertjes

  • 23 Augustus 2014 - 19:24

    Erica:

    Pfffft hoezo stressful? Gelukkig, fijn dat je n kamer hebt. Ik vind t leuk je avontuur te volgen. Goed idee waarbenjijnu. Heel veel succes dinsdag en maak er een unforgettable tijd van. Doei

  • 23 Augustus 2014 - 22:07

    Anna Stawowczyk :

    Wat leuk dat ik je verslag kon lezen
    Ik ben echt blij voor je
    Het is altijd spanen alleen in andere land (ik weet alles van)
    Groetjes Anna

  • 24 Augustus 2014 - 11:23

    Mariëlle:

    Hey Bobette , leuk dat we jou zo kunnen volgen. Gaat helemaal goed komen daar! Heel veel plezier daar en geniet ervan!!!

  • 25 Augustus 2014 - 20:15

    Hand:

    Nou Bobette , spannend was het zeker , mijn volgende bezoek aan Londen gaat hoop ik wel langer duren dan 17 uur !!! Xxx

  • 25 Augustus 2014 - 20:18

    Hans:

    Sorry , te dikke vingers !!

  • 25 Augustus 2014 - 20:19

    Jolanda (claasje):

    Lief nichtje. Je bent nu al 6 dagen in London. Een hectische tijd geweest maar wij zien wel dat je nu al aardig bent gesatteld. Succes op je eerste stagedag!! Heel veel liefs rob en claasje en de mannen'''

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Tooting

Bobette

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 609
Totaal aantal bezoekers 7463

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: