Jippie! Morgen dan eindelijk mijn eerste bezoekje! - Reisverslag uit Tooting, Verenigd Koninkrijk van Bobette Rijswijk - WaarBenJij.nu Jippie! Morgen dan eindelijk mijn eerste bezoekje! - Reisverslag uit Tooting, Verenigd Koninkrijk van Bobette Rijswijk - WaarBenJij.nu

Jippie! Morgen dan eindelijk mijn eerste bezoekje!

Blijf op de hoogte en volg Bobette

16 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Tooting

Hee hallo allemaal!

Daar ben ik weer hoor, jullie waren natuurlijk allemaal al ongerust? haha nee grapje. Ik vertel bij deze dat ik niet meer elke week een reisverslagje ga maken, allemaal iets te veel van het goede he! Maar wees niet bang ik houd jullie natuurlijk gewoon nog op de hoogte, zo elke 2 weken ofzo!

Geeeen idee waar ik ben gebleven de vorige keer, volgens mij bij mijn eerste hockeywedstrijd. Wat is er in de tussentijd allemaal gebeurd?
Uhhhhhmmmm, we hebben Anne 2 keer verhuisd. Ja arme Anne.. het zat allemaal even niet mee maar ze zit nu gelukkig op een goed adres. Geloof me, iedereen denkt altijd dat ik heel veel spullen heb, wat enigszins wel wat waarheid in zit. Maar geloof me, wanneer jullie Anne hadden gezien met al haar spullen die moesten verhuist worden viel ik gelijk in het niets. Geen grap. Maar het is ons allemaal gelukt. We hebben de eindelijk goede verhuizing zaterdag natuurlijk goed gevierd onder het genot van een paar lekkere drankjes. Het was weer een heel avontuur, maar deze keer geen details. Hier houden we het bij, haha. WHAT HAPPENS IN LONDON STAYS IN LONDON. Nu maak ik jullie sowieso allemaal jaloers, maar hee dikke pech. Nina is trouwens ook een Nederlands meisje die Anne van stage kent en Anne woont nu dus ook bij haar in huis.

Woooooo nu weet ik weer wat ik moest vertellen. Zaterdag had ik natuurlijk eerst een hockeywedstrijd, waar ik natuurlijk weer harstikke heb lopen shinen. Alweer gewonnen, met 2-0. We zijn goed op weg. En ja ja dames en heren, deze meid was gewoon woman off the match. Elke wedstrijd kiezen we een dick off the match, dus iemand die iets stoms doms of whatever heeft gedaan, en een woman off the match. Diegene krijgt een mooi kroontje op en de dick of the match een gekke jokershoed. De prachtige foto hebben jullie vast wel op facebook voorbij zien komen.
Toen ik eenmaal om 8 uur in de avond thuis kwam, ben ik in de douch gesprint, want ja dat kon ik nog steeds na mijn vlammende wedstrijd. Om kwart voor 9 was deze meid onderweg naar Anne. Maarja, Anne is verhuisd.. en zoals de meeste het wel weten ben ik zegmaar niet zo heel erg goed in het vinden van de weg. Normaal duurt het een uurtje om naar Anne te komen ( ook naar haar nieuwe adres) Anne vertelde mij zodra je de underground uit komt loop je rechts en stap je op de bus W19 OF W15. Nou dat kan niet moeilijk zijn toch? WEL DUS. Ik maar lopen naar rechts, en lopen.. en nog meer lopen. 3 bushaltes voorbij gelopen maar nergens zag ik die bussen zijn. Heen en weer gesmst met Anne, gebeld. En ja hoor, daar viel het kwartje. Botje was bij de verkeerde underground eruit gegaan. Ik moest eruit bij Leytonstone en niet bij leyton. Gelukkig was dit maar 1 stop terug. Ik eenmaal aangekomen bij het busstation van Leytonstone zie ik de W15. Jippieeee dacht ik en ik stap gewoon in. Na een stuk of 6 stops vond ik toch wel dat het lang duurde en dat ik nogal de middle of nowhere inging.. Naar de buschauffeur en die wees mij erop dat ik de verkeerde richting op ging. Helemaal top. Hij lachte me nog uit hoor. Hij komt er nog wel achter, karma zal hem terug pakken. Eenmaal in de goede bus ben ik veilig aangekomen bij Anne, helaas duurde deze reis 2 uur. Waarna iemand ook nog aan me vroeg, ja maar je woont er al wel een tijdje nu toch hoe krijg je dat voor elkaar? JA IK WEET HET. IK WEET HET.

Op stage gaat alles helemaal toppie eigenlijk, ben lekker aan t werk met peperdure stoffen dus totaal geen druk ofzo dat ik super voorzichtig moet zijn. Maar heb helemaal me plekje gevonden nu overal denk ik zo.
En het allerleukste moet nog komen natuurlijk!

Morgen krijg ik dan eindelijk mijn eerste bezoekje, wat best wel fijn is na 2 maanden! Lekker iemand van het thuisfront. Zoë heeft de eer om mij als eerste te komen bezoeken. De komende 4 weekenden zit ik al volgeboekt maar jongens en meiden jullie kunnen altijd een afspraak maken en dan zal ik kijken of ik een gaatje heb in mijn agenda! haha. Na Zoë komt Odielle ( mijn teamgenootje) London onveilig maken. Dat wordt een bende, dat weet ik nu al. Die woensdag 28 oktober zie ik dan eindelijk mijn lieve papa en Milja, ja ondanks dat ik me prima vermaak hier op mezelf mis ik ze toch wel hoor! En last but not least komt het weekend daarna Jessye op bezoek. Voor degene die niet weten wie dit is, een vriendin van school die haar stage in Belfast ( Ierland) doet. Super leuk!! En het is ook nog eens haar verjaardag, we maken er een onvergetelijke verjaardag van schat.
Ik verheug me er heel erg op om jullie allemaal te zien, en eens te laten zien hoe ik hier nou leef etc.

Het kan dus zijn dat jullie de komende weken niks van me horen omdat ik het erg druk heb met gezellig doen :)

Dikke kus en knuffel van Bo

  • 16 Oktober 2014 - 22:21

    Ingrid De Beer:

    Je blijft ook echt een muts :) maar wel een lief mutske.
    We willen natuurlijk wel op de hoogte blijven van je avonturen daar, dus gewoon blijven schrijven hè !!
    Heel veel plezier met zoë en geen gekke dingen doen hè.......
    Veel groetjes van de beertjes XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Tooting

Bobette

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 7472

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: