Met een dikke kater in bed - Reisverslag uit Tooting, Verenigd Koninkrijk van Bobette Rijswijk - WaarBenJij.nu Met een dikke kater in bed - Reisverslag uit Tooting, Verenigd Koninkrijk van Bobette Rijswijk - WaarBenJij.nu

Met een dikke kater in bed

Blijf op de hoogte en volg Bobette

07 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Tooting

Jezus, wat een week weer zeg.. Een week met ups en downs. Hoort er ook bij natuurlijk!

Het begon gelijk BAM maandagochtend, ik kreeg de opdracht om een jurk naar een klant te brengen. Super spannend! Kreeg de kaart voor me neus geschoven lieten me zien waar t was en succes ermee! En oja het vorige meisje was verdwaald dus vooral niet in paniek raken, haha! Nee dat helpt.. Dus ik met de jurk en de kaart de metro in en op naar Victoria, wat overigens een van de grootste undergrounds is, dat vertelde ze er ook nog even bij. Gelukkig had ik het echt super snel gevonden, 2 keer gevraagd aan iemand op straat en ik was er! Best wel een beetje trots op mezelf toen ik terug was reageerde ze ook echt van, wow dat was snel!

Maar toen begon de ellende, ik kreeg een mailtje binnen dat ze m'n dekens en kussens enzo kwamen ophalen, nou ik zakte echt even door de grond. Ik heb hier zelf natuurlijk niks liggen, wat denken ze dat ik met een vrachtwagen vol spullen hier heen ben gekomen?! Ze vertelde me dat dat alleen maar voor de show is en niet inclusief was.. Ik helemaal in paniek natuurlijk. Liet het mailtje lezen op het werk en begin natuurlijk ook nog eens te janken.
Maar Antonia maakte me eerst even rustig en vertelde dat ze hier een tijd heeft gewoond en dus nog dekens en kussens had liggen en die mocht ik meenemen! Echt super lief, ik was zo opgelucht. Ze waren zo aardig voor me, ze zei ook ja ik ben je baas ik ben er hier natuurlijk ook om je te helpen! Ze is zelf op mijn leeftijd ook een tijd weg geweest, naar Italië. Daar heeft ze dit ook allemaal meegemaakt dus was wel fijn even zo'n peptalk. Ik aan het eind van de dag 1 kussen in me rugzak gepropt en met de dekens die echt super zwaar zijn met me mee gesjouwd, ja mensen keken me wel aan.. Het zag er vast hilarisch uit maar hé, ik heb me dekens!

Donderdag, EINDELIJK zou het internet komen! Kon ik weer lekker gaan skypen en facetimen met iedereen! Maar nee.. Ze kwamen er achter dat er geen verbinding mogelijk was hier in het huis, de eerst volgende datum was 11 september dat het internet kon komen. Wat was ik over de zeik zeg!! Ik zou met Maartje skypen vrijdagochtend om haar te zien in haar prachtige bruidsjurk.
Oh man ik had t echt gehad, heb me spullen gepakt en ben naar Anne gegaan! Lekker chill avondje gehad en vrijdagochtend toch nog Maartje gezien!
Man wat baalde ik hard dat ik niet bij de bruiloft kon zijn zeg.. Kreeg toen ik onderweg was naar stage de foto van Maartje en Pieter samen doorgestuurd en stond gewoon bijna te janken. Maarja ik stond te wachten op de metro, ik hield me groot. In gedachten was ik er bij, en ben super blij voor jullie!!

Vrijdag heeeeel de dag hetzelfde moeten doen op stage. In februari bestaat het bedrijf 20 jaar, en daarom hebben ze verzonnen om naar al hun beste klanten een gratis bond kraagje achtig iets te sturen, leuk hé? DAT ZIJN ER 100. Ik heb dus heel de dag, 1 voor 1 een patronen staan uitknippen. Ik was daarom ook echt blij dat ik weekend had. En het weekend was echt top!!

Het was op het begin echt even wennen aan me huisgenoten, maar ze hebben nu gezien dat ik voor geen meter spoor en dat bevalt ze denk ik wel haha.
Vrijdagavond hebben we een soort van BBQ gedaan met Anne en m'n huisgenoten. Lekker wat gegeten en biertjes gedronken, was wel gezellig! Alleen waren we echt allemaal zo moe, Anne en ik lagen al om half 11 te slapen haha!

Zaterdag vroeg eruit want Anne en ik gingen de toerist spelen! We zijn naar Camden Town gegaan, echt suuuuper leuk! Hele grote markt en natuurlijk heel veel gewone winkels waar we lekker geshopt hebben. Heb echt super mooie schoenen gekocht jeeeej. Gewoon doen alsof we geld hebben....
Er was van alles te zien, gekke DJ op straat. Met een heeeele rare man die aan het dansen was in z'n vieze blote buik en een rare pruik op. Ja, we hebben erg gelachen. Ook met onze selfie die jullie waarschijnlijk al wel hebben gezien op Facebook! We wilde graag met de camden market op de achtergrond een selfie. Dus ik ben ervoor gestaan en Anne helemaal aan de overkant van de straat haha het was echt grappig, vast en zeker mensen die dachten dat we gek waren ofzo maar boeien, het is gelukt!! En hij is nog leuk ook. Haha oja, toen kreeg ik een foto van Sam (m'n huisgenoot) van onze 2 flessen wijn die we in de vriezer hadden gelegt. Oepsie vergeten eruit te halen dus die waren geklapt haha. Echt weer iets voor ons.
Nou 's avonds ging het dan gebeuren, met z'n alle op stap. Eerst lekker goed gedronken van te voren natuurlijk want het is hier zoooo duur. Anne en ik gewoon lekker in onze spijkerbroek en sneakers aan. Todat de meiden zeiden, ja als we naar clapham gaan moet je wel echt hakken aan doen anders kom je waarschijnlijk niet eens binnen. Dus ik mega hoge sleehakken van Natalie aangetrokken want heb niet eens hakken mee haha. Nou dat heb ik gevoelt hoor, mijn god. Denk dat ik al meer dan n jaar niet meer op hakken had gelopen. Eerst gezellig wat gedronken in een leuke pub, en toen op zoek naar een leuke en goedkope club. De jongens en de vriendin van een van hen, wilde naar huis dus bleven we nog met de meiden over. Echt een suuuuper leuke avond gehad, lekker gek gedaan. Jullie kennen me, haha. Toen we eenmaal naar huis gingen heb ik gelijk die rot hakken uitgetrokken. In de nachtbus en heel de weg naar huis op m'n blote voeten gelopen, ik had z'n pijn. Toen hebben we nog eten laten bezorgen wat niet echt te vreten was maar he, het was een geslaagde avond! Dat voel ik nu nog steeds.. Je moet ook geen vodka drinken.
O god en toen.. Ik werd beetje wakker en wilde kijken op me telefoon hoe laat het was. ZIT ER EEN FACKING SPIN OP ME ARM!!! O ik werd echt helemaal gek denk dat ik nog nooit zo snel me bed uit ben gevlogen met een kater hahaha. Anne die dacht helemaal dat ik gek was geworden maar ze heeft hem wel gevangen voor mij. Natalie kwam al om de hoek kijken of hier alles wel goed ging. Maar ik leef nog. Na al deze avonturen deze week, ik leef nog!

Verder wordt het huis beetje bij beetje beter. Wachten nog steeds op een nieuwe grote koelkast want met 5 man een mini koelkast delen is niet te doen. De wasmachine is kapot, die lekt. En we hebben een dode muis gevonden! Maar komt helemaal goed.
Het is weer een tering lang verhaal dus ik stop ermee! Tot volgende week lieve mensen, ben weer benieuwd naar de reacties. Super leuk en lief trouwens dat iedereen zo leuk reageert! Doet me echt goed!

Dikke kus Bo

  • 07 September 2014 - 16:39

    Maartje Vreijsen :

    Ahh je was er gewoon bij! We hebben met zijn alle een drankje voor jou gedaan!! Dikke kus!!♡

  • 07 September 2014 - 16:47

    Claasje:

    Nou meske gemaakt het wel mee daar Londen. Maar je ziet wel alles komt uiteindelijk goed. Jammer dat je niet bij de bruiloft kon zijn en dan ook nog eens gen skype en de rest. Maar liece schat op z on afstand kun je ook niet alles bij houden wat jij het liefste wel doet haha.lieve schat wij zijn apetrots op je dat je overal je zelf zo goed uit red!! Wij wensen je weer een hele fijne week en tot horens weer. Love you. Rob, claasje, stef en cas xxx

  • 07 September 2014 - 17:00

    Ingrid De Beer:

    Wat een verhaal weer :) maar je hebt het wel naar je zin en dat is het belangrijkste.
    Geniet van alles wat je meemaakt en leert, het is zo weer voorbij.
    Xxx de beertjes

  • 07 September 2014 - 18:54

    Conny:

    Hey Bobette, leuke verhalen zeg!! Leuk om zo op de hoogte te blijven van jouw Londen-stage. Liefs van onsx

  • 08 September 2014 - 17:11

    Oompie:

    Heeeeeeeeeeeeeeee bobke leuk verslag meid,ja da"s schrikken he dat Henkie weet hoe dit werkt hahaha.Fijn dat t allemaal op de rit gaat komen maar gewoon volhouden en dan komt t goed ik weet dat je t kunt en ben daarom ook trots op je je bent tenslotte toch mijn knuffelbeertje.tot volgende keer xx henkie

  • 08 September 2014 - 19:18

    Heleen Verhelst:

    hi bobette, wat een geweldige beschrijving ik hoor t je zo vertellen...goed dst je al nasr Camden Market bent gegaan....en dit is nog maar de eerste week, enjoy en groet ook aan Anne, xx

  • 08 September 2014 - 19:27

    Jennifer:

    He Bo,

    Ik vind je superstoer! Je doet het toch maar ff daar! We gaan je missen komende zondag bij de eerste wedstrijd.. Maar FaceTimen is een goed idee! Kan je ons mooi aanmoedigen!
    Zet m op en een dikke zoen!

    Xxx Jennifer

  • 08 September 2014 - 23:20

    Zoë:

    Booooo super leuk om je verhalen te lezen! Trouwens echt geweldig dat Henkie reageer hahaha. Op naar je volgende avonturen komende week! Ik ben benieuwd! Zie je snel xxxxxx

  • 09 September 2014 - 06:32

    Erica:

    Wat een avontuur. Doe jij een beetje rustig aan met die wodka? Kun je zomaar ziek van worden. Zou ík nooit doen haha. Ik vind het echt heel stoer zoals jij je hier doorheen slaat. En ach, van een dooie muis heb je niets te vrezen, de spin jaagt de muggen weg, wèl met je mond dicht slapen, lekker feesten en doorademen. Komt goed! Ben trots op je!

  • 11 September 2014 - 19:22

    Veronic:

    Hoi Bobette,
    Superleuk om jouw enthousiaste verslagen te lezen & de fotootjes te zien, we zijn echt hartstikke trots, het is echt een avontuur en zo te lezen sla je je er dapper doorheen. En gelukkig blijft er ook nog wat tijd over voor sightseeing enzo. Veel succes met je stage, met alle nieuwe ervaringen en nieuwe vriendschappen en vooral heel veel plezier in bruisend Londen! xxx Ron & Veronic

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Tooting

Bobette

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 7476

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: